pls avgå

Publicerad 2013-11-04 18:47:29 i Allmänt,

Åter igen, varför är det så förbannat jävla svårt att fatta att jag inte är trevlig och social!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!??
 
Det enda jag på riktigt bryr mig om atm är Naruto, Kevin, Jennu, Josephine och typ mat.
Är det någon som har något emot detta eller tycker annorlunda så vänligen kom fram till mig och förklara varför så får vi väl se hur hårt jag slår dig. TACK OCH HEJDÅ JÄÄÄÄÄÄÄVLA ÄCKELVÄRLD JAG BLIR FÖRBANNAD
 
 
 
 
 
------
 
så nu har jag avreagerat mig lite. tack.
allt jag undrar är bara varför folk har så svårt att låta mig vara ifred. Jag fattar inte varför alla tycker att mitt liv angår dem?
Visst min familj och de som jag bryr mig om etc men asså människor som jag aldrig snackar med osv. Folk som bara anser att jag borde bry mig om dem. Jag respekterar alla världens jävla människor. Vem du än är så kan du räkna med att jag respekterar dig (även om jag kanske inte respekterar allas åsikter och värderingar såklart). Däremot kan man inte kräva att jag ska bry mig eller anstränga mig för att alla ska få sin vilja igenom eller whatever. Jag kräver inte heller att någon gör det mot mig sålänge det inte finns någon slags relation och ett gemensamt intresse för att den andre personen ska må bra. Jag orkar faktiskt inte hålla på att förklara detta mer. Ingen kommer att bryta sig igenom det. Vill du lära känna mig så har du typ en chans och gör du bort dig kan du lägga ner.
peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nirionh

Vissa säger sig känna mig, andra frågar vem jag är. Jag vet inte vilken av de två kategorierna jag tillhör men genom att skriva ner allt viktigt och oviktigt hoppas jag att jag ska lista ut det förr eller senare. Välkommen till min blogg.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela