oavsett

Publicerad 2014-09-27 23:25:54 i Allmänt,

/...Varför har du lämnat mig?! Jag vet, jag vet att du inte har gjort det men hur fan kan du? Vem är jag nu? Vi? Va? Vem är du nu till mig? Jag...//...Det blir bättre såhär, jag vet att allt är för sakens bästa. Det gör mig glad att ni kunde komma fram till ett beslut. Jag är glad att ni är så måna om varandra och...//...klarar inte av ännu ett hål. Jag har levt i bitar, alltid i bitar och tröstat mig med att jag har er. Att det trots allt inte kan bli fler bitar nu, men ni svek mig...//...framför allt att ni fortfarande träffas och så. Jag är glad att ni inte har sårat...//...ni svek mig och den lilla tro på liv och kärlek jag lyckats bygga upp...//...varandra. Jag är tacksam för allt du gjort för mig. Du har betytt så mycket och alltid funnits till...//...efter all skit jag levt med. Vad vill ni att jag ska tro på? Tvivel? Tvivel genomsyrar allt jag gör...//...hands när ingen annan gjorde det. Jag ser upp till dig, du är en av mina käraste...//...jag känner mig så jävla ensam nu, så övergiven och ledsen. Mina ögon svider och kroppen gör ont. Får jag verkligen nu, kan jag nu? Förstår du att...//...vänner. Jag är lycklig att du varit en del av min uppväxt, att du kommer att fortsätta finnas som en vän genom hela mitt liv. Glöm aldrig att...//...jag älskar dig...//...jag älskar dig.../

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nirionh

Vissa säger sig känna mig, andra frågar vem jag är. Jag vet inte vilken av de två kategorierna jag tillhör men genom att skriva ner allt viktigt och oviktigt hoppas jag att jag ska lista ut det förr eller senare. Välkommen till min blogg.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela